Oftest stillede spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, kan det være at du kan finde svaret på det i vorest oftest stillede spørgsmål nedenfor.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
Så kan du kontakte os via telefon +45 45 81 82 88 eller via vores kontaktformular.
Ordre
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Tjek først din spam mappe. Hvis du ikke kan finde den, så kan det være at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os derfor, så vi kan få løst sagen.
En betaling bliver først trukket, når ordren afsendes fra vores lager – indtil da reserverer vi kun beløbet.
Jeg mangler en vare i min ordre?
Det beklager vi selvfølgelig meget. Kontakt os derfor hurtigst muligt, så vi kan få rettet op på fejlen.Jeg har rettelser til min ordre?
Levering
Hvad koster jeres fragt?
Vi tilbyder fragt til enten en pakkeshop eller til hjemmelevering.
Pakkeshop: 39,- kr. (gratis ved køb over 349,- kr.)Hjemmelevering: 49,- kr. (gratis ved køb over 349,- kr.)Hvordan tracker jeg min ordre?
Når vi afsender din ordre, sender vi en mail der indeholder et trackingnummer og link.Skulle du mod forventning ikke have modtaget denne, så kontakt os gerne.Hvad sker der hvis jeg glemmer at afhente min pakke in en pakkeshop?
Din pakke vil blive opbevaret i pakkeshoppen i 10 dage. Hvis den ikke bliver hentet, vil den herefter blive sendt tilbage til os.
Vi vil annullere din ordre og refundere ordresummen fratrukket fragtgebyret.Hvad er leveringstiden?
Hvis du køber inden kl. 10 pakker og sender vi oftest pakken samme dag. Vores leveringstider er 1-3 arbejdsdage. Har du ikke modtaget din pakke herefter, er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os.Der kan forekomme længere leveringstid ved kampagner og udsalg.
Retur
Hvor lang returret har jeg?
Vi tilbyder 14 dages returret efter modtagelse af ordre.
Hvordan returnerer jeg?
Vi tilbyder gratis retur ved indlevering i en GLS pakkeshop. Udfyld retur formularen her, så behandler vi den indenfor 24 timer og sender dig en returlabel på mail.Husk at pakke pakken forsvarligt, da du er ansvarlig for denne under returneringen.
Hvis du ønsker at sende pakken uden gratis returlabel, kan den sendes til følgende adresse:
E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att: Webshop returDer er fejl eller skade på det produkt jeg har modtaget?
Det skal vi selvfølgelig have erstattet. Kontakt os og vi sender en erstatning hurtigst muligt.Hvor lang tid går der før jeg får mine penge retur?
Betaling
Er det sikkert at betale hos jer?
Ja – vores betalingsløsning er leveret af Reepay.com og er sikret via SSL i din browser. Vi krypterer derfor din indtastede information inden vi behandler den.Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?
Vi tager følgende betalingsmetoder: Visa, Visa Electron, Dankort, Mastercard, Maestro, MobilePay og ViaBill.Jeg oplever problemer ved betaling?
Rabatkoder
Hvordan bruger jeg en rabatkode?
Du indtaster din rabatkode enten i kurven eller i kassen inden du gennemfører købet. Husk at tjekke at din rabat er blevet fratrukket inden betaling.Kan jeg kombinere flere rabatkoder?
Andet
Jeg har købt en vare der nu er nedsat – kan jeg få refunderet differencen?
Hvis varen sættes ned i forbindelse med udsalg under 24 timer efter dit køb, kan vi refundere differencen. Kontakt vores kundeservice og hav dit ordrenummer klar.Får I en udsolgt vare på lager igen?