Oftest stillede spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, kan det være at du kan finde svaret på det i vorest oftest stillede spørgsmål nedenfor.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
Så kan du kontakte os via telefon +45 45 81 82 88 eller via vores kontaktformular.
Ordre
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Tjek først din spam mappe. Hvis du ikke kan finde den, så kan det være at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os derfor, så vi kan få løst sagen.
En betaling bliver først trukket, når ordren afsendes fra vores lager – indtil da reserverer vi kun beløbet.
Jeg mangler en vare i min ordre?
Jeg har rettelser til min ordre?
Levering
Hvad koster jeres fragt?
Pakkeshop: 29,- kr. (gratis ved køb over 249,- kr.)
Hvordan tracker jeg min ordre?
Hvad sker der hvis jeg glemmer at afhente min pakke i en pakkeshop?
Vi vil annullere din ordre og refundere ordresummen fratrukket fragtgebyret.
Hvad er leveringstiden?
Retur
Hvor lang returret har jeg?
Vi tilbyder 14 dages returret efter modtagelse af ordre.
Hvordan returnerer jeg?
Hvis du ønsker at sende pakken uden gratis returlabel, kan den sendes til følgende adresse:
E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att: Webshop retur